BRANDSTATION

Något som är riktigt bra är att Jakobs pappa jobbar som brandman, så vi får utnyttja deras gym kostnadsfritt! Så idag drog jag ett stenhårt pass i ungefär en timme. Och en kvarts stretchning på det, känns verkligen nu kan jag säga!

Imorgon blir det en härlig promenad med Sofia och kanske Anna, hoppas mitt skavsår har försvunnit någorlunda då!

2 responses to “BRANDSTATION

  1. sv: tycker du inte om den? jag gillar den 🙂
    och jajemänsan 😉

  2. sv; Dom ska flytta till en tvåa i svanby!:) /p.s vore tacksam om du svara i min blogg annars missar jag dina svar,hehe :)pusssss

Kommentera

