THE CITY

Jag har väl aldrig sovit till tolv på flera jävla veckor eller..men idag slog jag till! Knallade ner och käkade ”frukost” med mamma och pappa, sen runt ett kom Jakob och plockade upp mig, för vi skulle in till Uppsala och shoppa!

 

Fann lite fint, bl.a. en stickad svart tub-halsduk, oversize tshirt, linne och en skjorta från herravdelningen (det enda som passar i armarna typ) Och såklart blev jag fattig på cupen. Och när jag kom hem gjorde vi hemmagjord pizza, smarrigt och mycket nyttigare än köptans! Och såååklaaaart när jag har taggat till något, så blev jag as risig och höll på å lägga en kastspya rakt över golvet. Klarade mig precis undan som tur var!

 

Så kvällen är lite suddig..vet inte om jag kommer bli bättre snart, eller om jag kommer komma iväg till Jennifer på förfest. Hoppas på det, saknar min pulli juuuu

Kommentera

