MONEY

Nääämen är det lönedag kanske?! Johooooru, och tror ni inte att jag får en lapp från banken att jag måste dit och hämta ut pengarna? BUHU, jag ville ju ha de rakt in på kontot. I wanna spend!

Annars då..vaknade men en jävla kramp i benet så mamma fick skjutsa mig från Jakob till skolan, kändes ju inte alls pinsamt. Men krampen avtog under dagen så jag gick hem. Vid fyra ska det gymmas istället för promenad, känns som jag borde vila mina fossingar litegrann! Har ju tränat 12 dagar i sträck nu..

2 responses to “MONEY

  1. FEEEEST!

Kommentera

