SUNSHINE

Jag sov liiite för gott imorse för att ta mig ut skittidigt. Men vid elva kom Malin hit och vi snörade på oss skorna och drog en vända till Västanhede och tillbaks, bättre än ingenting. MEN min vänster fot krampade så det var riiiktigt jobbigt att gå ska ni veta! Men jag kom hem, och nu vill jag bara sova. HE HE HE HE

Ska snart ta mig till Tierp och möta upp mamma, ska shoppas lite mera träningssaker tänkte jag. Och beställa en frisörtid, nu ska färgen ordnas! Funderar också på att klippa mig liknande så som jag hade förr, mer uppklippt. Vad tycks?

7 responses to “SUNSHINE

  1. Fan du är ju riktigt du med träningen!

    Svar: Men vad bra att vi känner samma inför alkohol nu. Men har du också bestämt dig för att helt sluta med det ett tag nu eller hur ska du göra? Värsta timing att både du och jag har börjat blivit så här hälsosamma nu, perfekt det 😉

    • Ja! Jag har kommit ut VARENDA dag sen jag började, i lördags. Så himla stolt över mig själv! 🙂

      Åhh jag har sån ångest.. Jag funderar på att dricka denna helg och sen bara på högtider typ. Det är ju dyrt också! Ja, eller hur 🙂 det är ju jättebra så kan vi stötta varandra 🙂

  2. Fan va du fixar och trixar 😀

  3. Svar: Jaa, det smakar lika som turkisk yoghurt fast det är inte lika tjockt. Jag testade med turkisk yoghurt först men det var för mastigt liksom men kesella är perfekt! 🙂

  4. sv; Javisst kan vi laga iordning lite food tillsammans 😉 skulle ju vara rätt trevligt! 🙂 , Aspen,mehedeby,kyrkbyn’s förskoleklass + 1:an 🙂 så vi får se då om dom ringer in mig någongång:) känns skönt att man har gjort nått åt de iaf =) hatar att sitta hemma, har du nå jobb?

    • Nice! 😀 Ja, gott om inte annat 😉
      Okej, var du till Kyrkbyn och frågade då eller tog du det genom aspen? Ja! Och när du väl kommit in så kommer du få fler timmar, varierar hur lång tid de tar tills första gången bara 🙂 Jag vikarierar på Tallbacksskolan i Månkarbo och i Tierp på central 🙂

Kommentera

