TIME

En sak som är negativt med wordpress är att man ser inte vilken tid inlägget är postat. Eller kan man ändra de? Ser ni t.ex. nu att jag postar detta 23.45? Vavavavvaavvavavava. RESPOND TO MEEEE

11 responses to “TIME

  1. BANTA FÖR FAN!

    nej

  2. nää ser inte!
    Och tack snuttiplutt för fina ord :*

  3. *sv; åh tack så hemskt mycket!*

  4. Haha, min är från veromoda tror kanske den finns kvar. Sambons är från Carlings tror jag, dock från förra året 🙂

  5. Jag ser:) fast det står 22.44 för mej?! Jag läser genom bloglovin, i mobilen 😉

Kommentera

