GUNNARSBO

Gick över gärdet till Gunnarsbo som ligger en bit utanför Månkarbo, och det skulle jag inte ha gjort. Mina fötter krampar som bara den, glömmer så lätt bort att mina vråålsköna skor ännu inte är formade efter mina fötter.. Men något som är ett as stort plus är att jag ORKADE jag till och med sprang några meter och spurtade upp för backarna.

Men Anna, våran promenad kanske ligger risigt till om mina fötter inte ger upp snart.. Men vad gör det, vi kan ändå umgås!

4 responses to “GUNNARSBO

  1. Åh tycker du, jag har så svart att bestämma mig över mitt hår haha.

    • Ja, den mörkare färgen fångar liksom ditt ansikte bättre, medans de ljusa ger ett ”beige” intryck, inge illa menat. Jag vet inte hur jag ska formulera mig riktigt bara hehe. 🙂

  2. mondagsbarn

    vila upp dig tills imorgon!

Kommentera

