COACH

Hade ett sånt där skit givande möte på arbetsförmedlingen idag med en jobb coach.. Vad gör man inte för att slippa gå hemma liksom? Pappa bjöd på hemköpssallad sen! Och idag hade de faktiskt skalat alla räkorna innan de lade dom i byttan, bortskämt värre.

 

Ikväll ska jag bli överraskad av Jakob är det tänkt, han har smidigt ihop nåt smarrigt. Men de blir väl att dega framför tvn ändå för han inte kom på något haha. Blir alltid så. På sin höjd kolla upp om det går nån bio, men vi åker aldrig in. Äsch, dags att skaka liv i detta förhållande kaaaanske?! Tips?

4 responses to “COACH

  1. tips: ni kanske kan börja med att göra något aktivit tillsammans (nu snackar vi inte sex och mys Linn;) ), då slipper ni få ångest om ni vill kolla på tv sen;)

    plus att ni gör något tillsammans, kanske något som inte tillhör vanligheterna 🙂

    ex: cykla, gå, springa, spela fotboll, yoga, pilates, styrketräning, crosstrainer eller vad tusan man nu vill 🙂

    hmm, eller så kan ni ha mjölkrig? eller äppelkrig ute :p
    ja.. vill du ha fler tips äre ba till att höra av sig.. haha, jag är som en bok full med idéer 😉

    • Tack! 🙂 Men grejen är att jag har försökt ALLT, om jag säger; Kan vi inte ut och gå då? Så får jag till svar ”Om du så gärna vill ut och gå, varför gjorde du det inte innan jag kom hit?” Asså han är omöjlig att få utanför huset om han inte ska på fotbollsträning..

      • men gud så tråkigt 🙂 ja då vette fan vad jag har för tips :p

        men mjölkrig kan ni ju ha inne, fast det är ju lite sådär att städa sen kaanske?!

        hmm.. 🙂 jag funderar och återkommer 😉

      • Haha! Jag har gett upp, jag fick med han på en promenad igår och då får jag väl vara nöjd i hundra år typ haha 😀

Kommentera

