P R

Jag är trööööött på att kolla på tv. Jag längtar tills imorgon, kliva upp tidigt, äta frukost fixa i ordning mig med kläder och fixa håret. Komma hem helt utmattad! Tjäna peeeengaaaar! Jag kommer hoppa av glädje när jag får min lön. Även om de inte är mycket, så är det pengar som JAG jobbat ihop. Min allra första lön. Blink blink

3 responses to “P R

  1. Ja det gjorde vi redan efter RUL i vecka 19, har skrivit Lova lite då och då men det blir så fel att använda det till 100% för man vet ju aldrig. När hon väl är här kanske hon inte alls ser ut som någon Lova 🙂

    • Åhh, det hade jag missat. Det var ju ett riktigt fint namn, men som sagt; man vet inte säkert förän man får syn på det lilla livet! 🙂

  2. sv: jaaa, snart ska vi gosa! saknar dig!!

Kommentera

