FUNERAL FOR A FRIEND

Begravningen var så fin som en begravning kan vara. Höll till i Månkarbo kyrkan, vilket kändes skönt för hon har ju bott granne med den hela min livstid iallafall. Det bjöds på mycket tårar, minnen, skratt och god fika. Hoppas jag slipper begravningar nu på en bra stund! Jag ska gå på bröllop innan jag går på begravning igen, mycket bättre.

 

Mamma kan flätor hon..

2 responses to “FUNERAL FOR A FRIEND

  1. Hej! Jag och en kompis har precis startat upp en egen smyckesblogg. Kolla gärna in om du vill.
    Om du inte vill ha såna här kommentarer ber vi om ursäkt.
    Mvh

Kommentera

