ÅGREN

Imorse vaknade jag så fint vid sju. Hade lite beslutis på om jag skulle ta med telefonen till toaletten ifall de ringde från skolan.. Men klockan var ju inte så mycket och de brukar ringa runt halv åtta tjugo över sju, så jag lämnade telefonen uppe. Jag var borta ungefär fem minuter i runda slängar och då hade dom ringt såklart. Ringde upp och då hade dom redan hittat en annan.. TYPISKT jag som behöver alla timmar jag kan få. Speciellt eftersom jag inte kan jobba tors-fre! Skit skit skit skit.

Så idag ska jag städa undan så mycket som möjligt, ska kasta allt onödigt (typ allt förutom soffan och tvn) Och laga middag åt min kära invalidiserade moder hiihi. Skaffa pluspoäng!

3 responses to “ÅGREN

  1. hoppas det går bra med allt idag 😉

  2. åh, tack så mycket!

Kommentera

