FOUR

Dagen har ju knappast vart spännande eller bjudit på något alls.

Idag firar jag och Jakob fyra år och månader, fett lång tid. Men den har liksom sprungit fram, och förhoppningsvis till våren får vi vårt egna lilla krypin, håller alla mina tummar på det iallafall! …Eller firar var väl att ta i då jag inte ens kommer träffa personen i fråga just idag, hehe.

Imorgon ska jag vara riktigt nostalgisk. Jag ska hem till Anna och festa med henne sen under kvällen, det var typ i augusti sist det skedde haha.

6 responses to “FOUR

  1. Älskar små barn 🙂

  2. Nej huuuu, den smakar inte alls som den ska ju 😉 Så är den lite som klister i konsistensen 🙂

    • Ojojoj så min mamma skulle bli sur om hon såg detta. Tur att hon inte var här just nu 😉 Hon är nämligen norsk och har aldrig serverat ”svensk” vaniljsås till oss barn. Så därför gillar jag bara den norska 😉

  3. sv: haha det låter ju iofs nice. var ska ni festa då? ;P Btw, jag drömde om dig inatt xD haha

  4. Nu har jag smycken till salu på bloggen. Välkommen in att titta det kanske finns nått som passar dig:)

Kommentera

