ROMANTIK

Fick med mig lite saker hem idag. Känns lika ångestfyllt, när det inte är mina pengar det handlas för..

Mamma gav mig en höstjacka, men jag får se om jag behåller den för den verkar lite mer som en vinterjacka. Jag krängde ett svart längre linne också.. Och foundation, var ju nedsatt från 150 kr till bara 80 kr så vafan, klart man klippert! Vad mer blev det..jo, hårfärg och en puderborste. Hårfärgen är ju inte en dag försent må jag säga. Ska nog försöka få någon att slänga i den nu i veckan.

2 responses to “ROMANTIK

  1. sv: hehe ja det kanske är så. men ändå. jag vill ju inte vara ”tjock”, men inte pinnsmal eller liksom 😛 lagom är alltid bäst ^^

Kommentera

