..?

Jag är tröööött! Men har såklart dragit på mig feber så jag kan inte slappna av. Det dunkar överallt och jag känner mig helt rastlös, fast jag inte orkar röra mig. Helt dumt.

Sitter och dregglar efter en utlandsresa och en onepiece dräkt, så jävla fina. Jag ska lätt haffa en när jag börjar tjäna pengar. Vilket jag hoppas sker snart! Förstår inte att det är snart två år sedan jag var utomlands sist, så himla fort tiden gått. Två år sen jag firade jul nere i asien med min fina familj.. Huvvaligen.

Nej, gå och duscha igen kanske? Rinner ju svett om mig.. Hörs hej.

Kommentera

