FRIDAY

Somnade fyra imorse efter att ha vridit mig i smärtor. Hade världens magkatarr anfall inatt, det värsta jag vet. Stackars Jakob som inte fick sova ordentligt..

Idag blir det lugnt, ska på dejt ikväll med min älskade. Han avslöjar inte vad det blir men jag skulle tippa bio och middag. Men han kan överraska den där karln!

5 responses to “FRIDAY

  1. åh va mysigt 😀

  2. Myyyysigt med dejt!

    Sv: Hahaha, jag försökte faktiskt hålla mig från att
    blogga om det, men det höll inte längre än en dag!

  3. Ha så kul 🙂 !

    Sv : Och ja , en liten ljudisolerad stuga skulle nog inte vara helt fel

  4. gulltussar !! ha det så mysigt , så hörs vi imorn ! 🙂 ❤

Kommentera

