POLLY

Tänkte baka en kladdkaka såhär på kvällskvisten, för jag trodde jag skulle få kvinnosällskap. Men det sällskapet verkar ha gått vilse, så då slår jag till på stort och byter recept till pollykaka istället. Vilket nedköp Malin att du stannar i Degerbo!

Annars har jag vart på älgjakt, såg väl inte så mycket. Var livrädd hela vägen så när jag kom hem fick jag kontrollera att byxorna inte var bruna däribak så att säga. HEHE HE

11 responses to “POLLY

  1. Sv: Haha jo precis, businesswoman @ business school 😉

  2. Du får gärna bjuda mig på Pollykaka ikväll! 🙂

    sv: Jo det serru är ingen mindre än självaste Anna Nordgren 😉

  3. hihi tycker du! 🙂

  4. Kommentera gärna mitt senaste inlägg och säg vad du tycker! Din åsikt är väldigt viktig! Detta är ingen kommentar bara för att få läsare, detta är något som berör mig djupt!!

  5. sv: hihi tack 🙂 149 kr 🙂

  6. Du kan få baka kladdkaka åt mig nångång din skitunge!

  7. ÅHHHHHHHHHHH FAAAAAAN!! Jag glömde helt bort dig :O du skulle ha ringt och skrikit på mig! 😦 Hur smakade det då? Finns det kvar till imorgon? 😉 blink blink

  8. Tack, men tror inte jag ska lägga upp en bild på henne utan hennes tillåtelse, men någon annan dag kanske 🙂

Kommentera

