RISE AND SHINE

Godmorgon alla peep’s. Känns fel att säga godmorgon när klockan är 11, men jag är ju heltidsledig så what to do?

Planer för idag är att söka en massa jobb, kanske kolla runt lite på en asbillig kamera eller dyligt så jag kan börja ta bilder på mitt häftiga liv. Min mobilkamera och jag kommer inte riktigt överrens, även om den har några hundra megapixlar.. Eller?

Sen är ju valet slut, och det känns som det inte är en dag för tidigt. Nu kan jag ju bara hoppas att alla slutar gnälla över SD och sådär, och gör något åt saken istället, om man nu hade så stora problem med det.
Jag och mamma tog oss till Månkarbokyrkan igår och röstade, jag tyckte hela grejen var svår att fatta, men nu vet jag till nästa gång. Då är jag 22 år gammal, det blir Jakob nästa år. Ha ha ha ha, old man.

One response to “RISE AND SHINE

  1. eller hur!! folk bara gnäller 😛 som om det hjälper då liksom!

Kommentera

