19 SEPTEMBER 2010

Idag är det, som alla vet, val i Sverige. Om man har missat det är man både döv, stum och död. Jag är så gravt less på politik snack och program på tv nu. Ska bli såååå skönt när denna skit är över. Det är precis som bröllopet, det blir för mycket efter ett tag.

Jag, pappa och mamma satte oss ned vid matbordet igår. Klockan halv nio med en varsin Irish Coffé, ungefär runt halv två på natten kom vi därifrån. Efter att de gett upp att vinna något spel när jag är med. He He He, I’ve got skillz

5 responses to “19 SEPTEMBER 2010

  1. Ah okej, vad bra! vad menar du med att det inte syns om man kollar från bloglovin? Ser det fel ut där? jag vet knappt vad bloglovin är ens.. hehe 😛

    • Den där menyn du frågade om, den syns inte om jag tittar därifrån. Men om jag skriver in din adress från början, så gör den det 🙂 Jaså? Skitsmart egentligen, som en sida där du samlar alla bloggar du vill läsa, så uppdaterar den när någon av bloggarna skrivit ett nytt inlägg 🙂

  2. JA politik kan vara kul angående debatter osv, men oftast är det bara lame och för mycket. Håller med !

  3. hehe det var ju lätt. kom på flera saker. haha 😀 men du är nominerad så det är bara köra på 😉

Kommentera

