TIRED

Hejhej. Jag är tlöööööött, som fan dessutom. Gjorde mig en äggmacka såhär på kvällskvisten, men jag tog på alldeles för mycket kaviar så de blev inge bra. Fick slänga hela skiten. Kändes jobbigt..

Har duschat lite, gjort i ordning matlåda och kamma till mig. Så jag är presentabel imorgon bitti. Har jag väl inte vart på hela sommaren ungefär. Sen ska jag nog ställa mig på vågen och beskåda när de står error på skärmen, he he he he he. Nejdå, minus fem pannor hoppas jag på iallafall.

Godnatt my lovers

Kommentera

