31 Maj 2010

sjukt soft dag! galet soft faktiskt.

sov till 11 i vanlig ordning, såg att det var grymt väder ute så jag slängde på mig bikinin och lade mig i min schöna stol på gräsmattan. glömde vatten flaska, så jag gick in efter 20 minuter och då hade jag fått världens ränder efter toppen, som jag såklart glömde vika ned! så ut igen och försöka få bort ränderna, och efter en timme var det fint igen!

tog bilen ner till tierp kl ett för att vara lunchsällskap till mamma och hennes jobbarkompis, från piteå så han var mysig att lyssna på. de låter så kloka folk därifrån. sen en snabb visit på skolan för att skriva papper, sen apoteket som hade väntetid på 30 minuter! är det någon som förstår hur tråkigt en halvtimme är på apoteket? huvva.. men jag belönade min tålighet med en sallad från hemköp som jag smällde i mig ute på gräsmattan när jag kom hem.

nu har jag någon lätt släng av solsting så jag har placerat rumpan i sängen en stund innan jag ska fixa käk, chicken bits med ris blir det idag. hoppas det smakar gomen!

Kommentera

