Bakfylla..

inte så vackert alls, har vart en riktigt seg dag idag. beror nog främst på ordentlig sömnbrist men också på alkohol. inte ens kebabrullen hjälpte idag!

så sjukt less på allt och alla ungefär. förutom min söta Anna, och Sofia. Och en liten drös till med tjejer. ni finns för mig när jag behöver er och jag finns där för er om ni behöver mig. teamwork kallas de.

i veckan vill jag komma iväg in till Uppsala och kolla på Sex and the City filmen också, men jag behöver en dejt.

Kommentera

