27 Maj 2010

idag var det akademiska, IKEA, GUC och Gränby som stod på schemat.

sjukhusbesöket gick över förväntan. läkaren var skitduktig och sade precis det jag ville höra. nu är jag fri från all skolstress och mår bättre än någonsin! ett litet minus för det där sjukhuset var deras parkeringsgarage. 5 cm på vardera sida av bilen i infarten, då var man inte kaxig kan jag säga, nästan så jag blundade och tog fart!

på IKEA hittade jag äntligen min klädställning så jag kan hänga upp mina outfits på. kommer se ut som en klädaffär här snart haha. men det som är bäst med att vara inne så tidigt på dagen är att det knappt är några människor inne i varuhuset. gjorde det mindre stressande. skönt!

sen insåg jag att jag inte skulle hinna in på skolan och lämna boken. så jag får väl försöka in något nästa vecka eller imorgon eftermiddag eller något sånt. behövde in på Gränby en snabbis också och köpa en sak, men så fick jag syn på att VILA hade utförsäljning i entrén typ, så jag haffade två grymma tröjor för 200 kr. såna köp gör mig glad, och det är oftast de kläderna jag använder mest. en vit lång kofta med mörkblå ränder som kommer vara grym ihop med linne+shorts i sommar! samt en brun längre kofta utan knapp typ, svårt att förklara, skön iallafall och den får följa med på begravning imorgon.

Kommentera

