10 Maj 2010

förlååååt min söta blogg för jag har glömt dig. men det har vart en hektisk helg.

den började kl 13 när jag och mamma satte oss i bilen för att åka mot Norge. vi hade tänkt att stanna i Idre och övernatta där, men vi kom dit vid halv åtta kände vi oss för pigga så vi fortsatte åka. slutade med att vi fick sovplats på Martins skola. kom i säng vid halv två! sen hade vi ungefär tre timmar kvar till mormor som visade sig bo i en jätte fin liten stad precis vid vatten mellan höga snö täckta berg!

men sen igår så satte jag mig på ett plan hemåt igen. kul att flyga lite, även om det är läskigt att flyga så pass små flygplan. det första hade endast 10 stols-rader, pytte plan!

Jakob kom och hämtade mig på arlanda sen, efter en hel del varv runt parkeringsplatserna. sen körde jag hem, så blev det mys i soffan hela kvällen!

Kommentera

