6 Maj 2010

såå less jag är på högbergs! vi går 3 dagar i skolan, och gör ungefär ingenting på de lektionerna. missar man en dag så har man ungefär 30 % frånvaro direkt. men ändå kan man bli IG varnad?  vad har de för underlag undrar jag då?

känns nästan inte ens värt att fortsätta där. om de bara jobbar emot mig såhär. skojar inte att jag har försökt komma igen med kurserna, men jag får ju ingen hjälp av någon lärare. matti som bara ältar att jag inte får byta praktik plats innan jag hittat en ny, NO SHIT? hitta något nytt att prata om annars kan du väl ge fan i att uppehålla mig?

sjukt less. skönt att åka till norge imorgon. kanske stanna några veckor där?

Kommentera

