28 April 2010

drog till söderhamn igår och körde halkbanan. gick fint det, hade en med mig som inte ens kunde köra bil så det var drygt men dom verkar godkänna vad som helst där så..

sen fick jag feber på vägen hem så jag intog sängen igår kväll och pluggade teori och lite annat. idag skulle jag in till Uppsala och ordna och träffa Sofia men jag försov mig och nu har febern kommit tillbaks.

har ångest för min praktikplats också. går inte att ringa dit och säga att man inte kommer så han har nog ledsnat eller glömt bort mig by now.

Kommentera

