Dagsarkiv: 2010/04/19

19 April 2010

som vi alla vet så är jag all about fashion! så mina nya leggins från Hemköp passade perfekt i garderoben haha!

19 April 2010

okej det finns några få fördelar med att vara hemma istället för i skolan.

  • jag går runt i pyjamas hela dagen med en stor otvättad knut på huvudet
  • man får äta vad man vill. idag blev det grill resterna från igår.
  • ligga i sängen hela dagen är det inget fel på heller hihi

19 April 2010

jag är helt allvarlig när jag säger att jag funderar på smita ut genom dörren till skolan, och bara strunta i att jag mår helt sämst och förmodligen är magsjuk. inte så snällt mot de andra kanske man tycka men jag är urless på att vara hemma, och jag missar alltid måndagar på nåt hemskt vis. den viktigaste dagen också.

19 April 2010

idag skulle turism klassen åkt till Skottland. men planet blev inställt tack vare vulkanen, otur för dom. men vår klass åker ju buss ner till Tyskland, så det är ingen fara med oss! även om jag ligger hemma på soffan just nu med världens huvudvärk och halsont så ska jag med! sådetså.

jakob fick ett samtal imorse att han skulle vikariera på centralskolan, hoppas inte småtjejerna gör honom illa bara haha.