28 mars 2010

jag drog en riktig fjortisfylla igår, men klarade mig från spyan.. haha riktigt jävla fail. vi gick hem vid 12 efter jag klunkat vatten i två timmar, blev inget Örbyhus heller. herregud

jag mår ändå oförskämt bra idag ändå, vilket är skönt! vi drog hem hit till månkarbo och käkade oxfilé med familjen, satt som en smäck. men kvällen ser ut  att sluta tidigt, är lite sliten.

imorgon efter skolan ska jag in till Uppsala och övningsköra med mamma och pappa, inför tisdagen då jag ska ge mig på Gävle!

Kommentera

