25 mars 2010

jag funderade på att vara riktigt busig och hoppa på en buss till baby. men min säng är riktigt skön att sova själv i, och det är riktigt kallt ute..

imorgon ska jag och mamma ut på äventyr. eller nja, vi ska hämta pappa och martin på arlanda. så nästa vecka får jag vara hos jakob ungefär. pallar inte med ungjäveln, väx upp kanske?

annars ska jag väl ta mig till skolan imorgon, känner mig inte ett dugg taggad. visst det är trevligt där, men mår man dåligt så mår man dåligt och skolan gör allting ännu mera depp..

Kommentera

